העברה של תכולת משרד דורשת תוכנית מסודרת ומוקפדת היטב כדי להביא לתוצאה האופטימלית עבורכם עם המעבר למקום החדש. מלבד נושא העברת התכולה, אתם תדרשו לעבוד עם מספר ספקים שונים, כמו אדריכלים, מעצבי פנים ושירותי IT שונים ולכן חשוב לתכנן את כל תהליך העבודה מראש ולעשות את הסנכרון בין אנשי המקצוע השונים. ניהול פרויקט מעבר מתמקד בעיקרו באריזה, עיטוף ומעבר של תכולת המשרד למקום החדש ובמקרים מסוימים גם לאחסון התכולה במחסן ייעודי. במאמר הבא נסביר על ניהול פרויקט מעבר ונפרט על הכלים היכולים לשמש אתכם בשביל לנהל את המעבר בצורה הטובה ביותר.
כלים מרכזיים לניהול ההובלה
כדי להצליח בתהליך ההובלה למשרדים החדשים, חשוב שתקבעו מראש אחראי על תהליך המעבר. בעל תפקיד מתוך החברה יכול לתרום לניהול הפרויקט ולעבוד במקביל עם חברת ההובלה. בנוסף לכך, מומלץ לכם ליצור רשימה שתפרט את כל המשימות הנדרשות לפרויקט המעבר. מדובר למעשה על צ'ק ליסט להעברת המשרד למקום החדש עם לוחות זמנים מוגדרים מראש. כמו כן, מומלץ להגדיר מראש מה אתם רוצים להציב בכל חלל במשרדים החדשים, כלומר לתכנן את סידור המשרד החדש לפני יום המעבר כדי לדעת מראש איפה כל רהיט וכל ציוד יהיה מוצב במקום החדש.
מתי לקבוע את המעבר למשרדים החדשים?
ניהול פרויקט מעבר כולל גם בחירת מועד המעבר של תכולת המשרד למקום החדש. מומלץ לתאם את תאריך המעבר לשעות בהן התנועה במשרדים החדשים היא יחסית נמוכה. כלומר, בשעות שבהן אין הרבה עובדים במשרדים במטרה למנוע ככל הניתן הפרעה לחברות אחרות בתהליך ההובלה. הובלה בשעות הבוקר המוקדמות או בסיום הפעילות העסקית יכולה להוות גם כן פתרון להעברת תכולת המשרד ויש לקחת בשיקול שימוש במנוף הרמה במידה וזה אפשרי. אם אתם מחפשים חברת הובלות מקצועית למשרדים, אנחנו בחברת רוזנברג פתרונות הובלה ולוגיסטיקה הכתובת המקצועית שלכם. עם ניסיון של מעל לעשור בתחום, הצוות שלנו יכול לספק לכם את שירותי ההובלה המתקדמים והיעילים ביותר.
ניהול פרויקט מעבר עם חברת הובלות ולוגיסטיקה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת לשירותי ניהול פרויקט מעבר למשרדים החדשים שלכם, התקשרו למספר הטלפון שלנו המופיע באתר ואנחנו בחברת רוזנברג פתרונות הובלה ולוגיסטיקה נספק לכם הצעת מחיר מדויקת לניהול כל הלוגיסטיקה של המעבר למשרדים החדשים, כולל אחסנה של תכולת המשרד במידת הצורך.


